Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

Kaikki tuotteemme ovat mittatilaustuotteita, joiden toimitusaika on tavallisesti noin 7-14 arkipäivää. Poikkeuksena joillain tuotteilla voi toimitusaika olla hieman pidempi. (esim.markiisit).

Asiakas on itse vastuussa antamistaan mitoista. Kuljetusvastuu on kuljetusyhtiön. Sol-Kaihdin Oy:llä on tuotevastuu.

Maksutapoina käyvät kaikkien kotimaisten verkkopankkien pankkitunnukset, Visa- ja Mastercard -luottokortit, Collector, Jousto ja Everyday:n lasku- ja osamaksut.

Tilauksen yhteydessä maksun suoritettuasi saat ostoksesta kuitin, joka toimii myös takuutodistuksena. Sol-Kaihdin Oy ei vastaa toimitusten viivästymisistä koituneista välillisistä kuluista.

Kaikki paketit jotka ylittävät 230 cm, toimitetaan kotijakeluna ja paketit jotka ylittävät 300 cm, toimitetaan rahtina.

Kuljetusvauriot

Kuljetusvaurioista asiakkaan on ilmoitettava SOL-Kaihtimelle 7 päivän sisällä paketin saapumisesta.

Jos paketti on ulkoisesti rikki luovutus tilanteessa, tulee vastaanottajan tiekuljetussopimuslain mukaan huomauttaa ulkoisesti havaittavasta vahingosta luovutuksen yhteydessä, jonka jälkeen ole yhteydessä SOL-kaihtimelle kuvien kera, jotta korvausvaatimus tilaamastasi tuotteesta saadaan käsiteltyä.

Tuotteiden vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteillamme ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, koska kyseessä on mittatilaustuote (ei kuulu 14 päivän palautus-/vaihto-oikeuden piiriin). Vaihto-oikeus koskee vain viallisia tuotteita. Mikäli tuotteessa on huomautettavaa, on asiakkaan ilmoitettava siitä SOL-kaihtimelle 7 päivän kuluessa.

Jos asiakas on antanut virheelliset mitat, eikä tuote sovi paikalleen, on vastuu asiakkaalla. Maksamalla tilauksen vastuu mitoista ja tiedoista siirtyy asiakkaalle.

Ellet ole varma ottamistasi mitoista, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Joko annamme lisäneuvoja tai sovimme kanssasi maksullisesta mittauspalvelusta verkkokaupasta tilattaessa (vain Pirkanmaan alueella).

Huom! Värisävyt voivat vaihdella tietokoneen näyttöjen välillä. Emme korvaa värisävyn ollessa eri kuin miltä se näytöllä näyttää. Asiakas hyväksyy verkkokauppamme tuotteen värisävyn ja mallin tilausvaiheessa. Jos värisävy on valittava tarkkaan, ota yhteyttä asiakaspalveluun ennen tilausta.

Jos tilausvaiheessa tapahtuu virhe, ota heti yhteyttä asiakaspalveluun. Virhe voidaan korjata, ellei tilausta ole ehditty alkaa valmistaa. Jos valmistus on aloitettu, veloitetaan mahdollisista muutoksista täysi hinta. Muutoksista voidaan sopia asiakaspalvelussa erikseen tai voit tilata uudet kaihtimet suoraan sol-kaihdin.fi -verkkokaupasta.

Jos tuotteessa on vikaa, edellytämme, että asiakas aina ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, jossa sovimme jatkotoimenpiteistä.

Pakkaus tulee avata varovasti: jos asiakas on pakkausta avatessaan esim. katkaissut kaihtimien naruja tai vahingoittanut tuotteita, emme vastaa asiakkaan itse aiheuttamista vahingoista. Tuotteet on palautettava pakettina, ja palautuksesta pyydettävä kuitti.
Mikäli paketti katoaa matkalla, eikä lähettäjällä ole tositetta palautuksesta, emme voi hyvittää tuotteen arvoa asiakkaalle. Jos paketista puuttuu osia, ota yhteys asiakaspalveluumme.Lähetyksen palautuksesta tulee aina sopia Sol-Kaihtimen kanssa.

Tilaaminen

  1. Aloita ostoksesi valitsemalla tuote, asennustapa, koko, väri, kappalemäärät, säätötangot ja kätisyydet tai muut tuotteeseen olennaisesti kuuluvat tarvikkeet.
  2. Siirrä haluamasi tuotteet ostoskoriin klikkaamalla ”Tilaa nyt” -linkkiä.
  3. Siirtäessäsi tuotteen ostoskoriin se löytyy Ostoskorista. Voit muuttaa tilaamiesi tuotteiden lukumäärää tai poistaa ostokoristasi tietyn tuotteen rastittamalla ”Poista” ja klikkaamalla ”Päivitä”. Voit jatkaa ostoksien tekemistä palaamalla takaisin tuotesivuille. Mikäli muutat tuotteiden lukumäärää ostoskorissasi, näet tilauksesi uuden loppusumman klikkaamalla ”Päivitä loppusumma” -painiketta.
  4. Kun ostoskorisi on valmis, klikkaa ”Siirry kassalle” -linkkiä. Pääset katsomaan ostoskorisi sisältöä, kun klikkaat ”Ostoskori”-painiketta. Näet lyhyesti mitä tuotteita sinulla on ostoskorissasi ja mikä on niiden yhteishinta. Voit halutessasi tarkastella ostoskoriasi, muuttaa tuotteiden lukumäärää tai poistaa tuotteita klikkaamalla ”Ostoskori”-linkkiä.
  5. ”Vastaanottajan tiedot” -sivulla voit tarkistaa toimitusosoitteen ja tarvittaessa muuttaa sitä. Jatka eteenpäin napsauttamalla ”Jatka”-linkkiä.

Toimitustavat

DB Schenker Noutopistepaketti

Toimitus valitsemaasi DB Schenkerin toimipisteeseen tai automaattiin. Toimitus keskimäärin 1-3 työpäivän aikana. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.

Noutopisteitä on ympäri Suomen K-ruokakaupoissa, R-kioskeissa, pakettiautomaateissa ja muissa paikallisissa yrityksissä.

DB Schenker (Kotipihaan toimitus):

DB Schenker toimittaa pakettisi perille annettuun osoitteeseen, kotipihaan asti.

Varaosien toimitus, Kirje / Posti:

Kirjeposti toimitetaan kotiin postiluukkuun tai -laatikkoon. Kirjepostin toimitusaika on vaihteleva. Useimmat lähetykset ovat perillä n. viikossa, mutta lähetykset voivat joskus olla matkalla paljon pidempäänkin. Huomaathan, että kirjeenä lähetetyt toimitukset eivät sisällä seurantakoodia.

Nouto Ylöjärveltä:

Tilaus on mahdollista noutaa ilman toimitusmaksua Ylöjärven myymälästämme osoitteesta Muovitie 3, Ylöjärvi, jos tilausvaiheessa on merkitty ’Nouto myymälästä’. Nouto tapahtuu ma-pe klo 9–17 välillä. Juhlapyhien aikana on hyvä ensin varmistaa aukioloajat. Noutoa varten tarvitset nimen, millä tilaus on tehty.

Kuljetusvauriot

Vastaanottaessaan pakkausta tulee asiakkaan tarkistaa pakkauksen kunto huolellisesti. Mikäli pakkauksessa on näkyviä vaurioita, on se kirjattava kuljettajan antamaan vastaanottorahtikirjaan. Näkyvän ruhjeen tapauksessa pakkaus on avattava ja sisällön vahingot tarkistettava sekä merkittävä huomiot rahtikirjaan. Ota kuljetusvaurioiden tapauksessa aina yhteyttä meihin, jotta voimme sopia jatkotoimenpiteistä: info@sol-kaihdin.fi.

ILMAINEN TOIMITUS YLI 200 EURON TILAUKSIIN

Saat tilauksen ilman toimituskuluja noutopistepakettina, jos tuotteiden summa ostoskorissa on vähintään 200 euroa.

 

Maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksutapoina käyvät kaikkien kotimaisten verkkopankkien pankkitunnukset, Visa- ja Mastercard-luottokortit, sekä Collector, Jousto ja Everyday:n lasku- ja osamaksut. Sol-Kaihdin Oy toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle. Maksuihin liittyvistä reklamaatioista vastaa Checkout Oy.

Checkout Oy toimii Visa-, Visa Electron- tai MasterCard-korteilla ja Collector, Jousto ja Everyday:n kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä. Kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Checkout on myös maksun saaja.
Lue lisää maksutavoista täältä.

Hinnat

Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. Tilaushetken hinta on kuitenkin Sol-Kaihdin Oy:tä sitova. Kaikki hinnat sisältävät ALV 24 %.

Takuuehdot

  • Takuu markiiseilla 5 vuotta. Vekkiverhot, Exclusive-kaihtimet ja puusälekaihtimet 2 vuotta. Muilla tuotteillamme takuu 1 vuosi.
  • Saamasi kuitti on takuutodistus. Säilytä se koko takuuajan.
  • Noudata asennusohjeita tarkkaan, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet sekä normaalikäytössä syntyneet viat.
  • Voit tilata meiltä asiakaspalvelun kautta asennuksen tuotteillesi Pirkanmaan alueelle. Tällöin säästyt sekä kaihtimien hakemiselta että asennukselta.
  • Asennuspalvelullamme on 1 vuoden asennustakuu. Asiakas on vastuussa antamistaan mitoista myös silloin, kun tilaa tuotteille asennuspalvelun.
  • Ota takuuhuollossa aina ensin yhteyttä Sol-Kaihdin Oy:n asiakaspalveluun sähköpostilla osoitteella info@sol-kaihdin.fi, josta saat ohjeet jatkotoimenpiteitä varten.
  • Valmistajalle varataan aina ensin tuotteen korjaus- / vaihtomahdollisuus.
  • Takuuhuoltoon lähetettävän tuotteen mukaan tulee aina liittää ostokuitti tai tämän kopio sekä mahdollisimman tarkka selvitys viasta.

Yhteystiedot
Sol-Kaihdin Oy
Muovitie 3, 33470 Ylöjärvi
info@sol-kaihdin.fi
03 3138 0900
Y 0983824-8

0

Ostoskori